nDASIDORApih



nDASIDORApih

Auth : AL
Cast : INFINITE
 
Lebaran tinggal tiga hari lagi, elu elu pada mau tau suasana kontrakan gue? Nih gue kasih tau ye...

Pertama kamar si ahjussi alias si sipit sunggyu, orang tua yang satu ini udah beberes seminggu yang lalu, gue juga heran sama tu orang rajinnya kebangetan. Tapi gue paling takut ama dia, matanye yang sipit ono kalo udah nglirik kayak ultramen ngeluarin laser. Ngeri men. Atu lagi nih yang bikin gue ngga abis pikir, oleh2 aja udah di tulis noh di dindingnye..

Yok lanjut kamar paling fantastis bombastis, empunya itu sama kebo sebelas dua belas. Gempa bumi tsunami udah kagak ngaruh deh. Si kedondong dongwoo ini kagak tau deh mau mudik apa kagak, kagak ada gelagatnye buat beberes. Padahal belom puasa aja udah ribut beli sarung sama koko. Heran gue tiap bulan beli sarung, padahal sholat aja bolong2 gede. Maybe, buat nyarungin tu bibir yang katanya sekseh kali ye..

Next, ini bisa dibilang kamar yang jarang gue masukin. Yang punya mirip herder, kesentuh dikit barang berharganya beuuhhh melayang tuh sepatu futsalnye. Tau kagak  ni bocah mau lebaran tapi yang diurus jualannye mulu. Katanya sih lebaran gini toko onlennya nam woohyun collection laris, jerseynya laku keras. Apa hubungannye cobak baju bola sama lebaran? Rada somplak ni orang. Jualan mukena di pinggir jalan lebih laris men!

Di depan gue sekarang ada pintu warna pink, ada lope lope gede tulisannye 'hoya cute' gue ngga abis pikir badan segede ono, perut sixpack tapi demennye pink. Kalo bocah yang satu ini, mudik paling simple. Bawa duit ama ntu laptop kesayangan aja udah cukup. Eh lu mau tau kagak kenape? Soalnya baju punya ni bocah pink pink pink jadi kagak pernah tuh dibawa mudik. Tiap mau mudik ngrengek dulu keemaknye nyuruh beliin koko, alesannye pasti sama 'kagak sempet mak, sibuk di kantor' hamsyoonggg banget ni bocah.

Kamar yang paling gede ini kamar sebelum kamar terakhir, soalnye kamar terakhir punya gue! Gue sering cemburu sama dua manusia penghuni kamar gede ini, nempel terus udah kayak cobek ama ulekan. Duo SungSung ini kadang bikin gedek, sok sokan ngomong enggres makan ubi rebus aja belagu, udah tau gue paling bego kalo ngomong pake ntu bahasa planet. Bocah dua ini nih kalo mudik paling enak, soalnye bisa boncengan pake motor, maklumlah cuma tetangga Erte. Rumahnye juga deket, ngga nyampe seharian di jalan. Ni bocah dua juga aneh tiap mudik oleh2nye pasti cuma permen kaki katanya sih biar ngirit, daripada bagi duit, yang penting ada yg dikasih ke sepupu ponakan tetangga. Alahhh ngomong aja elu elu pada pelit.

Sekarang gue mau nunjukin ke elu elu pade kamar gue yang cetar membahana menembus cakrawala membelah samudra. Kamar gue serba item, tapi sorry men gue bukan deddy kobuset. Di dinding kamar gue ada foto orang paling ganteng sedunia bin angkasa. Foto gue sih *garuk-garuk*. Oh iye gue mudik juga kagak mau repot-repot kok. Cuma dua kardus oleh2 ama tas unyu satu. Simple kan?

'kim myung sooo!!!!! Lu apain kamar gue, mbel??' suara yang bisa ngebelah lautan ngebuat myungsoo alias L ngejingkrak guling dari kursinye.

'heh gembeL! Lu pasti yang ngambil kerdus di kamar gue kan? Lu tau kagak ntu kerdu2 mau buat kirim baju bola pesenan orang, balikin cepetan!' woohyun ngomel2 kagak jelas, bikin si eL enek, tapi disabar sabarin soalnya inget lagi puasa.

'gembeLLLL!!! Lu apain sarung koleksi gue? Sarung kotak2 kesayangan gue nape nangkring di lemari lu? Lu kagak bisa ngebedain sarung ama baju lu apa?' dasar bocah geblek, diomelin dongwoo si eL cuma nyengir nyengir kagak jelas. Katanye ngurangin dosa dikit.

'myungsoo soo soo suer gue kepengen ngejitak pala lu, lu mau ngejatuhin reputasi gue di depan publik? Mau ngancurin karir gue sebagai playboy?' si sipit mulai uring-uringan juga.

'heh gembeL, gara2 elu fans2 gue ngasih hadiah pink mulu, kampret lu pan gue mau jadi cowok seutuhnya' loh bang hoya lu bukan cowok ya selama ini? Ah iya pink lu, gue lupa.

'Oh My God!!' ini nih duo sungsung sungjong sungyeol muncul.

'god, lu mau nulis apa lagi di blog lu? Kagak ada kerjaan lu sampe2 kamar sekontrakan lu posting?' 
kayaknya otak si gembel eh maksudnye si eL udah jadi lava pijar, digebrak tuh meja belajar unyunye.

'heh elu elu pada ngomel mulu, nyadar kagak lu kalo gue kagak ngenalin lu di blog gue yg polowersnya ribuan lu lu pade kagak terkenal. Fesbuk lu lu pada kagak ada yang nge'etttt'

BRUGGG..

Kali ini si ahjussi sipit kagak mau kalah, dia ngebanting kursi plastik.
'heh lu sadar kagak ini jam berape? Jam 3, bis lu 2 jam lagi berangkat, gembeLLLL!!!' sekarang kalang kabut dah tu si eL nyari tas yang gede, ngepakin sandal baru, peci bulet, baju kotak2 yang selusin dibawa semua.

'lu tu mau mudik ape pindahan rumah sih mbeL?' saking sibuknye sama ntu baju2 dia kagak nyadar tasnya udah penuh semua.

'heh elu elu pada emang udah beberes?' 

'mbel mbel, lu tau kagak kita nungguin lu doang, bawaan kita noh udah nangkring di pintu depan' makin jungkir balik dah tu si eL, saking asiknya di depan lepi sampe2 kagak nyadar kalo ini hari dia mau mudik. Kamar udah mirip titanic kesamber petir kagak dipeduliin, langsung dikunci. 

'heh ngapain lagi lu mbel?' 

'bentar gue mau nulis sesuatu'

hai kamar gue yg ketjeh, met lebaran ye, minal aidin wal faidzin, maapin juga lu kagak gue beresin, kangenin gue ya.. Micumicu :*

-END-

Posted in . Bookmark the permalink. RSS feed for this post.

Leave a Reply

Diberdayakan oleh Blogger.

Swedish Greys - a WordPress theme from Nordic Themepark. Converted by LiteThemes.com.